مرز تنهایی
مرز تنهایی

Hey I want to be alone .... You and your love is a lie.... Everything is a lie, but god
 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 33499
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 306
تعداد آنلاین : 1



 
من مرد هستم ... تو فقط زن باش...

باز می گویند که مردها بی عاطفه اند..... نمیدانم به کدام ساز زندگی باید رقصید......

 

.

شایدم درست باشد.....نمیدانم شایدم همچون زمانه که بر عکس شده تو هم برعکس شده ای.....

.

تو هم مثل مرد های زن صفتی که مردانگی را به فراموشی سپرده اند .... زن بودنت را در پشت خیال های

پوچ خود مخفی میکنی...که چه ؟ که مرد شده ای؟.. که این چنین بی عاطفه شده ای.....

.

اینها را میگویم تا دم از مهربانی و محبت نزنی وگرنه من را با تو و دنیای تو کاری نیست....

.

آن قدر در پیله رویاهایت بمان تا احساس خفگی کنی .... این منم که آزادم ..... از تو و زندان روح.....

.

سردی شبهایت را هم می توانی با خیال خود سپری کنی و هاله ای از آرزوهای محال به روی خود

بکشی....

.

تو از جنس من نیستی ... مرد هستم و یه رنگ... نه اسیر توهمات....تو اسیر خود باش و من اسیر خدا...

.

صورتت که نه!!! سیرتت بدجور دنیایی شده .... حواست باشد به چیزی دل بسته ای که از خودت بی وفا تر است...

تمام



نظرات شما عزیزان:

nasrollahi
ساعت10:07---19 بهمن 1391
salam dadash...hamchenan ba ghodrat edame bde.... mard faghat khodamo khodet!!!

ثمین
ساعت8:25---17 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز، فکر کنم دلت واقعا شکسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
پاسخ: ممکنه دلم شکسته باشه ولی خودم تو زندگی هیچ وقت نمیشکنم .... همچنان ایستاده ام


fati
ساعت14:18---11 ارديبهشت 1391
oh my god
khushhalam
damet garm
movafagh bashi azizam


fati
ساعت14:18---11 ارديبهشت 1391
oh my god
khushhalam
damet garm
movafagh bashi azizam


ندا
ساعت11:52---11 ارديبهشت 1391
سلام...مطلب جالبی بود...رفتم تو فکر...! آدمای اینجوری رو زیاد دیدم...
پاسخ: همه جوره هستن دیگه....


marzi
ساعت9:42---4 ارديبهشت 1391
مرد اگر این غرور لعنتی و این اسم کاذب را با خود به یدک نمی کشید...


مطمئن باش،از هر زنی بیشتر مشتاق یک نوازش و یک آغوش بود...
پاسخ:هر چیزی اصلش خوبه .... چه مرد باشی چه زن .... هیچ کدوم به هم برتری ندارند ....هر دو مکمل هم دیگن


marzi
ساعت9:42---4 ارديبهشت 1391
مرد اگر این غرور لعنتی و این اسم کاذب را با خود به یدک نمی کشید...
مطمئن باش،از هر زنی بیشتر مشتاق یک نوازش و یک آغوش بود...


مازیار
ساعت10:10---2 ارديبهشت 1391
سلام

دوست عزیز ظاهرا دراسم گذاری روی تبادل لینک اشتباهی ازجانب من صورت گرفته خواهشا لینکی که بااسم شماگذاشتم پاکش نمایید ویک باردیگرمرحمت فرموده تامن بتونم اسم وآدری صحیح رووارد کنم.البته الان آدرس شمادرسته ولینکت رودارم می خوام پاکش کنم ودوباره این تبادل درست انجام بشه.ازلطف شماممنونم.


مازیار
ساعت10:09---2 ارديبهشت 1391
سلام
دوست عزیز ظاهرا دراسم گذاری روی تبادل لینک اشتباهی ازجانب من صورت گرفته خواهشا لینکی که بااسم شماگذاشتم پاکش نمایید ویک باردیگرمرحمت فرموده تامن بتونم اسم وآدری صحیح رووارد کنم.البته الان آدرس شمادرسته ولینکت رودارم می خوام پاکش کنم ودوباره این تبادل درست انجام بشه.ازلطف شماممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, توسط hellboy